Vyhledávání


Kontakt

Vodní rakety

E-mail: vodni.rakety@seznam.cz

Základní problém při stavbě velkých raket. Jak ho překonat?

21.10.2014 17:00

Pokud si každý vodní raketýr párkrát vystřelí jednopetkovou raketu, je to fajn.  Dokonalá zábava, optimální dostřel pro objem petky. Ale přece se mu zachce postavit složitější a větší raketu. A to teprve začíná to pravé dobrodružství.

Dělat raketu je nejlepší z petflašek, jelikož jsou dobře dostupné a vydrží optimální tlak pro start. Problém nastává při spojování petek k sobě. Je možnost petky lepit či jinak spojovat v jeden celek.  Já jsem osobně chtěl co nejjednodušší řešení pro spoj. Čím to bude složitější, tím víc se na tom může pokazit. Pokud si chcete užít zábavu a dělat si to podle sebe, nečtěte dál. Já popíšu způsob, jak to dělám já. Rozhodl jsem se pro spojení petek pomocí provrtaného šroubu v ose a matice, kde se provrtá dno petky do toho se zasune šroub a pomocí provrtaného vršku se maticí vše utáhne. Doporučuju mezi petku a vršek dát těsnění z nějaké tenké gumy, aby vše těsnilo. Takto můžeme startovat s většíma raketama.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na závěr tohoto kratšího článku bych vám chtěl oznámit pár informací okolo webu. Rozhodl jsem se, že budu vydávat jeden článek za dva týdny. To neznamená, že nebudou články častěji, ale jednou za těch 14 dní bych rád jeden vydal. Dále je na titulní straně anketa, tak budu rád za vaše názory.